Oct 28, 2011





BILA MANUSIA2 ITU MULA BERKATA DAN BERKATA. ADA SAJE YANG TIDAK BETUL DI MATA MEREKA.

ARHH!!! MUNGKIN MEREKA SAJE YANG BETUL DENGAN SEMUA PERKARA.

YURHH MUNGKIN ITU KEBENARANNYA WALAUPUN BUKAN KEPASTIANNYA.!


IHSAN ENCIK GOOGLE



~ SABAR ~


9 comments:

Eera Shera said...

gigit je dorang balik..

TeTerBanG said...

kalu mcm tue...baik kakak gigi x pyah dok talking2 ngan owg yg mcm tue rupa...just waste ur time n ur saliva..hihi...papon, be patient,sis..

comel said...

depend on what they says,

x semestinya kita sahaja yang betol
kadang2 kita x nampak apa salah kita,
jadi mana kata2 orang yang boleh membantu dan boleh membaiki diri kita dgr dan amek pengajaran

tapi kalau orang yang cakap semata2 nak skitkan hati nak buat kita anoy, apa lagi revenge!!!
hehehehehehe

itu pasal la Allah bagi fikiran supaya kita boleh fikir mana yang baik mana yang x

kak long da besau, mesti da pandai mnilai.

syafiqakarim said...

biasalah..da byk pahala sampai gian nak buat dosa.tu yg asek btl kn org.
iqa bole terima klo org tu da btul.tp
klo 2x5 baik kau diam je.
kannn...huhuu

gigiAriEma said...

Eera shera : hehe besar sgt lor susah nk gigit. gigi kecik..ngee

gigiAriEma said...

teterbang : hehe. memang bazir liur klw ckp dgn diorang. sbar je..

gigiAriEma said...

along : diorang memang suka ckp buat org sakit hati. diorang je yg ok. xpndg lgsg slh diri tu. asyik nk tunjuk org2 lain je. hurr
thanks along

gigiAriEma said...

syafiqakarim : mang gigi suka diam je skrg. lagi sakit hati klau lyn org mcm tu.

nub said...

gigt saja sampai putus!

hahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...