Jan 1, 2011

now i'm 20[2011]

ahlan wasahlan~~
acece..mentang mentang la dah tahun baru nada salam pon dah lain kan..
bila nak datang tahun baru ni ja,
rasa rasa korang soalan apa paling paling fopular skali???heheeh

  1. apa azam baru anda?
  2. umo anda untuk tahun depan[2011] berapa?**ok.time ni memang x berapa nak takut la bagi tawu umur kalau orang ang sebaya ngn aku sebabnya nak cakap yang kita tuh dah besar la kan???cuba pergi tanyakan mak ayah korang ke abang korang ke.mesti diorang tak akan bagi tahu umor yang sebenar diorang kan3??ahahhaha..mengapa2???
Ok. aku rasa soalan yang paling fopular setakat ini yang tu jela kot an.

-
-
-
-
-
-

kita reverse balik dekat soalan aku tadi tuh yea.
MENGAPA ORANG MACAM MAK AYAH ABANG KITA XKAN BAGI TAHU UMUR SEBENAR mereka?hahaha

bagi pendapat aku lar ::
=> mungkin mereka2 ni dah rasa umur mereka2 tak penting lagi sebab menunjukkan yang sudah capai tahap ketuaan?
bagi korang lak cam mana?
mari kite tengok pendapat dari anda2 sekalian :: >>
:
:
:
:
:
:


banyak cerita tentang gigiAKU untuk tahun 2010 nih.
ada pahit ada manis.
tu semua kenangan yang hanya boleh disimpan kat poket celah gigiaku.hahah
untuk tahun ni 2011 aku nak cuba jadi orang yang mang boleh guna untuk masa depan keluarga aku. :)
- terus berusaha untuk diploma kejuruteraan awam keyh miera??
aja aja fighting!!




1.1.2011.
kalau untuk pasangan2 yang nak kahwin tuh mesti ambil tarikh nih kan?
cantik lar tarikh ni.kalau aku dah boleh kahwin sekarang pon aku rasa aku pilih tarikh nih.
yelarr. mahu ke tidak tarikh hari bersejarah. hehe .
 tapi aku punya lambat lagi. :p

malam sebelum 1.1.2011 ni aku dengan besties aku intan g la uptown jap usha usha barang.
aku ada la bekenan gila dengan beg nih.!nak sgt2 mr.s!hukhuk 
tapi aku pejam mata jia. then aku blah dari situ.
duit ade,tapi cume aku sedang berjimat cermat sekarang nih tanak boros sangat :)
lepas jia kami jalan dengan my adek a.k.a alang kami memang rasa x larat sangat dah.
dalam kepala hotak nih nampak bantal jia.
masa nak balik tuh.. jeng3!!
boom!boom!boom!




firework at jam besar..hehe..
kami stay dalam keta jia berenti tepi jalan menikmati percikan bunga api tu!haha
awesome!! 

bila dah rasa penat nak mendongak[orang kedah cakap langut]ehhhehe
kami chaw terus.huh.sangat letih ma... ~~


suda maw tito lorl kalau mata asyik nampak bantal..
  
assalamualaikum.
nanti aku update lagi yurh.




p/s :: nantikan cara cara nak buat bubur asyura! :)




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...