Feb 11, 2013

PERINGATAN



peringatan yang sentiasa ke baru diingatkan? 
sejak dua menjak ramai kawan gg dah tunang.

ibu selalu pesan.
cari lah calon suami 
yang mencintai Allah s.w.t
yang menyayangi Rasulullah s.a.w
yang menghormati kedua ibu bapanya.



insyallah next pesanan akan diingatkan lagi.
*coming soon. acewahhh =.="

11 comments:

bunga said...

betul2..itu bunga setuju..:)

gigiAriEma said...

bunga : mesti nak mcm ni kan. :)
insyallah dnia akhirat

Mya Amyra said...

betul betul.
Abah kata, nanti sebelum mya kawin, ada interview utk calon suami. kahkah. nak pastikan samaada betul layakkah dia utk pimpin kita nanti :)

ayut said...

:)) kita mmg slalu lupe..hihihi.nice quote la pasal butterfly tu ^^

gigiAriEma said...

mya : insyallah satu ari nanti kan temu sang jodoh. :)

gigiAriEma said...

ayut : yee. sentiasa peringatkan. :)

Nieyxzha Hassan said...

Memang pokok pangkalnya agama kena ada :)

nuyui a.k.a miss YUI said...

nsht yg mmg bgus dear..

p/S: Felinna inchloss tu kdg2 ada yg tak diet mana pun ada kesan..ikut bdn gak.. ada org cpt ada gak lmbt =)

syiela said...

setuju sangat tu....

*** inchloss ni bergantung pada badan kita juga dear... so far yg akak pakai ok :)

∆LΣΣY∆ M∆IS∆Я∆ said...

setuju sangat ..

btw bole tgk sini ye utk tmphan edit blog
http://fiesayangrul.blogspot.com/2012/02/tempahan-edit-blog-dibuka.html

Mieya Atiera said...

Setuju sangat !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...