Dec 24, 2011

engkau gay ke pondan???

assalamualaikum. 
kali ni gigi nak cerita sikit tentang teettttt**
 meh kita cek sama ada seorang lelaki tu tulin atau gay?hehe



GAY 
ada 2 jenis ye. 
* lelaki yang maskulin( lelaki yang sejati. tak ada langsung ciri2 perempuan)
* lelaki yag suka akan lelaki juga.( sama jantina larh senang cerita )

*satu lagi lelaki yang lembut , ciri2 dia lebih kepada wanita sama ada dari segi percakapan , bentuk tubuh badan , dan perwatakannya. Naluri mereka juga suka akan lelaki. (sejenis) dari segi dialek melayu , mereka disebut sebagai pondan ataupun maknyah.


*Persamaan antara kedua-duanya adalah mereka suka akan lelaki. (dan dilaknat Allah)

METROSEKSUAL
*Mereka2 ni bukannya gay ataupun pondan. mereka2 adalah lelaki sejati yang lurus (maskulin). 
perbezaan mereka adalah mereka menyukai perkara-perkara yg kebiasaaannya ada pada wanita. 
seperti menjaga kulit wajah dan bentuk badan.
*menyukai wangi-wangian dan bedak dll. 
*sentiasa mengelak daripada melakukan perkara2 yg boleh merosakkan kecantikan mereka.
 zaman sekarang panggil mat JAMBU. hahaha.

LELAKI LEMBUT
Kalau dalam bahasa kasar , orang sebut sebagai Sotong..
*Sotong adalah lelaki yg lurus. 
*Nalurinya juga lurus dan suka kepada wanita.perwatakannya dan percakapannya sama macam perempuan
 namun dari segi penampilan dan pemakaian , mereka adalah lelaki yang tulen.  
 kadang2 perwatakan mereka yang sopan mengalahkan wanita. 
cara mereka cakap tu yang lembut dari lelaki normal.

 Lelaki sotong bukannya pondan dan bukannya gay. mereka tetap lelaki yg sejati , 
cuma lebih sopan berbanding lelaki yg normal. 
jadi jangan sesekali memanggil mereka dengan panggilan yg kasar.
 mereka juga lelaki normal. mereka diciptakan untuk menjadi lelaki , 
dan mereka bersyukur dengan kurniaan yg telah diberi cuma kelembutan yang ada .
tidak dapat disembunyikan (semulajadi , walaupun mereka cuba mengeraskan diri ,
 tapi tetap tidak berjaya dan kelembutan mereka sering kali terserlah.haha) menjadikan mereka lebih sopan berbanding lelaki biasa.

PONDAN
Mereka adalah lelaki lembut & mengatakan bahawa 
mereka mempunyai jiwa perempuan yang terperangkap di dalam tubuh lelaki.

Pondan, bapok atau nyah lebih suka berpakaian menyerupai perempuan. 
Mereka memakai bra walaupun pada hakikatnya tetek mereka kecik persis seorang lelaki sejati.
Untuk menutup kehenseman wajah seorang lelaki, 
nyah biasanya akan mengambil pil hormon untuk menukar suara yg garau 
* menghentikan pertumbuhan misai serta janggut, 
*membuat pembedahan membesarkan payudara, 
*membuang kerongkong, membesarkan paha & punggung. 
*Peringkat nyah paling teruk sekarang ni banyak yg membuat pembedahan menukar alat kelamin.

KHUNSA
Ini adalah semula jadi ciptaan Allah. 
bukan disengajakan seperti gay/pondan/maknyah. mereka 100% tidak dilaknat Allah. 
penciptaan mereka ini menunjukkan betapa Allah itu Maha Pencipta.


| sumber asal www.gilerkentang.com |


 p/s : status beliau asyik gay2 je sejak dua mejak ni. hahaha

5 comments:

nitnot said...

euww , geli aku tengok gambar tuh . HAHA

eh aku pondan , kau caye tak ?











Kahkah !

zati embong said...

bersyukur dgn apa yg Tuhan da bg pd kita.hihi

shida'R said...

oowhhh mcm tu (:

haney said...

gigi golongan yg mn 1? ahhahahaha

comel said...

nape kak long buat post ni


awwwwww
terasa nyah!
wahahahahahahah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...