May 31, 2011

trifle gigi~~

bismillahirohmanirohim...
jemput makan trifle gigi ni yee... :)
gigi buat baru-baru nih trifle cedapp. dah lama dah gigi makan yang kawan gigi [baizura] ni buat. 
then teringin nak makan yang sendiri buat... 
belajar lar dengan dia..
masa bulan puasa tahun lepas gigi dah buat. tapi tak jadi lagi. hihi. [keep trying]
then buat sekian kalinya, kali ini buat terjadi pulakkk...
sangat-sangat lar gumbira.
bila semua  yang rasa trifle gigi cakap sedappppp...
gigi susu pulak cakap tak sedap. hehehe.
bila nak keluar jumpa sahaja nak gigi buat lagi pulak.
kira ok lar tuh kan.

*boleh tak lagi ni jadi menantu orang? :P

 .
.
.
.
.
.
.


taraaaaaaa!!!!


yang ni untuk gigi susu. :)


yang ini gigi dah makan sikit. ngeeee..

bila dah buat tuh orang puji sedappp je..
mula rasa nak buat lagi. hihi. 
gigi buat lar kali kedua perisa strawberyyy pulak.
tapi buah-buahan dah tak banyak la kan.
sebab ambil yang lebihan mula buat hari tu.
yang kali ini mesti lar lagi sedap..


siapa nak resepi trifle..???
cepat-cepat tunjuk gigi kaliannn.. ngee......

terimas yurh baizura. ^.^


18 comments:

De'din said...

weyh !
aku nak makan juga
nnti balik poli,,
ari2 bawa mai noh !
haha

gigiAriEma said...

hahaha.
ag bila bahan2 jia. kompom aku wat tiap2 ari kat ag! yihaaa.... :P

nunui Joe said...

sy dah brapa kali try ttp lembik triffle tu. knapa ya?? nk mintak resipi kamuu boleh?~ :D

dill said...

weh. menariknye! mesti sedap kan!

dill.

gigiAriEma said...

nunui joe : apa yang jadi lembik tuh nunui?? kastard ke??

gigiAriEma said...

dill : memang sedap..ngee..try la wat.. t gigi bagi resepi yee :)

bunga said...

nak ugak..suker tu..

Muhamad Syafiq Maula said...

sedapnyer!!! nak jugak!! hikhik

Bo0lat's Heart said...

Wah2!! Sedapnye!! Pos lar sini sikit~ =P

nur ikhyar dee said...

NAK! nak!

gigiAriEma said...

bunga : nak yee..ce tunjuk gigi dulu. ngee :P

gigiAriEma said...

syafiq maula : heehehe.suh din buat. dia pandai. pkai konkrit paku kayu semua dia tere. yg tuh lagi sedappp :)

gigiAriEma said...

boolats : pos sna smpai kang tak sedappp pulak. ngee :)

gigiAriEma said...

ikhyar : nanti gigi kasi resepi nah syggg.. :)

aLieF si Muncung ManiS said...

gigi,,,cepat terbang ke sini...gigi masak benda ni utk alief k..:P

KUREKURE COMEL said...

wahhhh..meh nak resepi....nak test...hihihi....


nak tgk mat suke tak....kalau gini la masak..komepm mak tue gg suke ni...smile....

shida'R said...

nak nak...ngeeeeeeee :D

OkOkLa.. said...

bleh buka kedai dah kot..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...