Mar 27, 2011

apa perlu buat bila benda yang kita nak tak dapat??

assalamualaikum..
kalians semua dah makan belum.. :)
mesti bestkan kalau dah dapat makan..
dapat sesuatu yang sememangnya kita nak kan.. 

pernah tak korang nak satu benda tuh..
tapi tak dapat?
sedih tak?
sedih tak?
hukhuk..
hanya kesabaran yang mampu jadi plaster ubat 
bagai kokyok yang kita guna kalau pening kepala nak mampos..
lebih kurang macam minyak cap kapak.. haha


nak buat apa ni.......



sila abaikan muka yang macam mak  nenek nih,,,
cuma eksperesi wajah yang macam tah hape2..haha

21 comments:

M a W a D D a H said...

jom jerit....

aaahhhhhhhhhhh...

hahaha

KUREKURE COMEL said...

alolo.....gg nak apa?mehhh..ckp kat mina....hehehe....



p/s:gerun tgk muka tu.....ayoookk..
hehehehe...

zati embong said...

aloh2..ha,bgtahu jat sekali gigi nak ape.gg lapar eh?nk makan eh? O.o

nub said...

macam comey jaa hang ni.. oh aku dah tertipu dengan ekspresi "nak tapi x dapat" ang tu. haha

Mr iz said...

he he he... aku rilek je....walaupun hati panas... senyum je kasi nampak gigi...he he he

sha fazliena said...

akak nk apa ny..???
ish3...hodoh dh aihh uat muka cen2...
snyum kit...???=)

DKosongLapan said...

biase......selalu bende yang kite tak nak yang kite dapat.....yang kite nak....tak selalu kite dapat.... itu sebab kite ade pilihan yang kite kene buat.....

KiRaNA said...

minyak cap kapak..lalallaallalala

gigiAriEma said...

mawaddah : haha.. jeritttttttttt..aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :)

cukup tak lagi??hehe

gigiAriEma said...

kurekure comel : hehehe..gigi nak pitih..xdop pitih..haha :P

gerun bap po larh? hehe

gigiAriEma said...

zati : wahhh..kaman pon nak jugak.. nak nasi goreng spcial eya jat mskkan..hehhehe

gigiAriEma said...

nub : oohhh!! nub tertipu!tipu tipu tertipu.. hahah :P

gigiAriEma said...

mR iz : sedang senyum dan akn senyum..hehheh :)

gigiAriEma said...

sha : okey2..akk senyum la nih... hehehe

gigiAriEma said...

Dkosonglapan : yup2..betoi tuh..sememangnya kena buat keputusan yg betoi2.. :)

gigiAriEma said...

kirana : minyak cap kapak hang laaaa.....hahhaha

kay_are said...

comel je gigi wat camtu.. hee

aLieF si Muncung ManiS said...

okay..ada lagi satu cara..muncung kan bibir...hehhee...

bunga said...

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...hahahah..

cikcleopatra said...

berdoa lah!! erk boleh tak?hehe,

shida saje said...

dear meraung dijiwa.........hahah ^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...