Feb 23, 2011

FOSSIL murah hati nak bagi dekat gigi beg cantik??

ha........... tu dia...
FOSSIL nak bagi dekat gigi beg?
beg apa?betul ke?cantik tak?
ok.. nih gigi nak cerita sikit ni.. Minggu lepas gigi ada lar search beg dekat fb..
gigi ingat nak beli online lar kan..
tapi kena tunggu duit elaun mashukkkk dulu..kiki..
gigi wat ala-ala facebookwalking lar..
jalan2 sambil mata melilau tengok beg.
[ecewahh..macam kau shoping betul je kan.padahal online je. :P]

mata gigi terbulat seketika..sebelum nih tak bulat ke?hihi..
sebelum nih petak.. percaya tak ni?
tak nak percaya lar tu kan....hihi..
gigi berkenan terus beg nih >>
.
.
.
.
.
.


gigi memang sedang mencari beg sling.
tapi gigi tak sangka pulak yang gigi nak terjumpa beg cam ni.
gigi suka sangat belang tau.
payah lak tu nak jumpa macam ni.
bila gigi dah jumpa.

ishh...rasa macam nak sangat-sangat tapi tuh la..
FOSSIL kan..faham-faham lar harga dia macam mana..
FOSSIL memang baik hati dan muarah hati la kan kalau gigi pergi butik dia, then kasi duit.
mesti lar diorang bagi beg tu...hukhuk..
gigi perlukan bantuan kalians semua nih..
please.......................
gigi sayang sangat dengan kalians semua tau..
tak susah kan..tolong gigi klik si NUFF ensem tuh...
bonus untuk kalians tau..
nanti gigi pergi gigit kalians punya NUFF pulak..
deal kan? kalians dapat..gigi pon dapat..hehe..

**muka kesian macam budak tadika yang nak mainan barbie doLL tu..
***muka seposen macam adik lelaki gigi nak mainan transformer tu..




credit tuh mr.google. :)

43 comments:

THE LEKAT LEKIT STORY said...

cantik.. kita pun suka beg tu. pasal segmen blog pilihan malaysia tu dia ada banyak kategori warna.. warna warni pun ada. nak join jenguk la

Cik Yana said...

Pegi buat muka kesian kat tuan belog yang ada BE tu. Mesti duit dorang berlambak. Hahaha~

KUREKURE COMEL said...

gg rajin masuk kn..kn...

adoooiii...jgn ditanya mina...

yg bwh tu...bru buat sekerat...hehehe...


gud luck ye....

tomato said...

ceq klik nuff tu untk gigi beli beg tu..shiannn ye.. :P

jual gigi gigi tu..dpt duet..hihik :P

anisidayu said...

santeknye beg tuh gigi! nak jugak! huhu

syairahmohdanuar said...

i love fossil gila2 :D

A'IM said...

oraite..saya derma 25 sen yer

aLieF si Muncung ManiS said...

gigi,,gusi datang ni..hahaha.. wahh.beriya nye dia nak beg tu...tak ape,,gigi pujuk la ayah gigi...buat muka comel masa minta tu..urut2 blkg ayah..mana taw ayah gigi blnja beli beg..huhu

De'din said...

elakkan fraud click,,
nnti takut anda dibanned oleh nuff !
igt tau !

eQuRlz said...

lawa la beg tu.. ske warna die.. :) tp klu nk tunggu duit nuff.. smpat ke nk beli beg tu??

nnt mesti org lain da grab :)

nub said...

mai2 ceq bagi duit upah pukoi blog kat gigi.

hahahaha

zati embong said...

alala,baiklah gigi.jat tolong klik utk gigi k?

Imran nyambek said...

nak abang imran belanje? hehe

MIZZ SUE said...

kawan su pun beli beg mcm awak tu..sebiji..tapi bentuk lain rm 600++ kan..mohh kumpul wit byk2

yieyaw said...

cik gigi bwt sediri je beg 2..bkn ssh sgt pon :)

Ifti Larina said...

lawalah beg tu! jmpe kt ane eh? bpe harga die?

sumanje said...

berkunjung malam
salam kenal dari sumanje..
blog saya
jemput mampir ke blog sumanje..
thanks......

gigiAriEma said...

lekat lekit : tengs dear.. :)
oo..ade gak eyh?xpe2 t klw gigi de msa gigi pgi tgk yea..tengs informtn.. :)

gigiAriEma said...

cik yana : hehe..maceh2..gigi tgh wat muka kesian dkt blogger.. :)

gigiAriEma said...

mina : hehe..doakan gigi ye..kot la de rzeki.. :)

gigiAriEma said...

tomato : hehe..maceh tomato kering.. lap u larh!
tp gigi dah rongak lar..cana nak jual..hee

gigiAriEma said...

anisidayu : tengs anis.. :) memang cantik ngat3..huhu
nanak ? bole2..pas tu bg fre kat gigi tau..hehe

gigiAriEma said...

syairah : i lap u 2! :) :)

gigiAriEma said...

a'im : okeyh makaseh bro..hukhuk.. 25 sen amat bermkna.. :)

gigiAriEma said...

alief : alor..gigi nak bli pkai det gigi seniri lar gusi..heikheikheik.. :)

gigiAriEma said...

de'din : okeh boss.. :P

gigiAriEma said...

equrlz : ha tuh la kena cpt kan tdak da org grab dulu..kayuh laju nak dpt beg nih..hehe

haneyzatul.amira.amran said...

cantek lah beg tu
hihihi

gigiAriEma said...

nub : tima kaseh pak cik nub..
gigi pukoi pak cik balik nah.. :)

gigiAriEma said...

makaseh jat..lap u larh! :)

gigiAriEma said...

imran : hehe..abang imran nak blnje gigi ke..wahhhhhh.....suke nih...jnji yeee :P

gigiAriEma said...

mizz sue : kwn su dah bli eya..gigi rsa msti yg pattern tali pndek tuh..sma ja corak an tp dua cun!hehe

gigiAriEma said...

yieyaw : memang egat nak buat seniri pon..tp yieyaw kena tlog lar..haha :P

gigiAriEma said...

ifti : cantek kan yunk.huhu..mntk2 lar dpt kan.. :)
rm 3++ lar..

gigiAriEma said...

sumanje : slmt mlm..ok..gigi pergi gigit blog saya tuh.. :)

yieyaw said...

yieyaw boleh je tlg..tlg ganggu bg gigi stres..haha

gigiAriEma said...

haney : tengs dear..memang cantek kan..tlog gigi gigit nuff tau..hehe

gigiAriEma said...

yieyaw : haha..nak bg stress???brni yaa kamooo...gigit baru tawww :P :P

Imran nyambek said...

boleh je.tp satu syarat.kena tahan ngan perangai gua.hehe

Nasuha Salleh said...

cantik beg tuuuuuuuuu
kte tlg klik kn nuffnang kmu ye..
cian dia... =p
ehehe

gigiAriEma said...

imran : kena tahan dgn perangai?haha..
mcm mencabar je an.. :P

gigiAriEma said...

nasuha : hehe..tengs sis.. :)
nama sis macam kwn baik gigi..hee

Intan Izzatul said...

cantik beg

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...