Jan 6, 2011

saya suke berhijab

 

sedang sedang aku blogwalking di blog woot woot.tetibe nampak contest ni.mAcam best jia kan?teringin gak nak masuk.just suke suke.! :) tak kisah menang ke kalah. janji aku cube untuk memotivasi kan diri aku dalam contest2 ni?boleh ke cam tu???hehe..boleh la~boleh la~
kebetulan sekarang ni pulak tahap kerajinan aku nak membelit shawl kat atas kepala aku mang sangat sangat lah rajin. :)
ni tak la maksudnya dulu2 aku malas. dulu cuma tak rajin sangat jia.hehe.
ade shawl tapi malas nak membelit diatas kepala.contohnya sebab aku malas sangat? 
>> nak pegi kelas.bangon lewat.dalam hati cakap *hari ini aku pkai shawl dah la pegi kelas.
then bila dah tibanya nak siap siap pegi kelas.tengok jam.
oh jammm!!!xsempat la dear nak merajinkan diri aku.last-last tudung itam yang blink-blink tuh jugak aku amek pakai.tudung tuh la paling senang dan cepat dan simple. :)


oopppss..rasa macam dah termelalut la pulak.
ok. nak tawu syarat contest nih?

1)   gambar pakai tudung or hijab or shawl ( purdah digalakkan..hee) p/s TUDUNG BAWAL PON BOLEY ..wuwu
2)make sure tutup aurat ! ( pakai tudung ikot cara islam yer !  )
3)bile ana cakap tutup aurat means takde nampak rambut,takde nampak lengan,takder sendat2  sangatyer !
   4)kalau ade gambar yang tak tepati syariat ,gua tak reject awal2,tapi gua nasihat dulu. (kalau ade jugak markah kureng sket la yer ? )
   
dia punya hadiah ape eyh?korang nak tak? kita pakai shawl.ikut trend korang then senang jia buleh dapat >>>  
RM100!!!!

jom lah kita memeriahkan lagi contest nih. :)



ok kat sini aku tag kan untuk 


7 comments:

woot-woot said...

as'salam

thanks for joining ! wish u luck then ^^

gigiAriEma said...

wasalam.
ur welcome bro! :)

Anonymous said...

tentiu sbb tag.. weeee :)

gigiAriEma said...

haha..welcomeyh.. :P

Anonymous said...

Gudluck ! ^^,

De'din said...

nak soh aku pkai shawl ka ?
gila...

haha

gigiAriEma said...

ifa :: tengs darl..jum join ?? :)


de'din :: haha..aku tag la.bukan aku nak suruh hang pakai shawl.bagi aku sokongan jia.aduhh2...hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...