Dec 20, 2010

study ke maen?? :p

sebenanye.....
entry nih yg 18.12 punya..tp xsmpat lor nk menaip..
ok! hari knduri abg kwn aku a.k.a faizah mang cun abesh larh dya nih..huhuhu..
xsmpat larh pulak nk snap kn pic tyme kendury tuh..cibuk memakn mknn2 yg sodap! :)
aku g ngn suha..hehe..pas jew abesh mkn trus memecut kn motokar aku ke BPJ~~
wink3!!
g kat mr.s jap..nk stdy ngn kiteorang la katakn..[tuh la sem xsama lg ngn kiteorang kn dh pyh nk stdy]..hehe..
lame tggu si dia..aduss..seb bek sygg jew..kikiki
dah borin tuh twu2 la hobi kami tyme borin!!haha
suha stay dlm keta yg aku x than dah..kuar hirup udara segar jap lor..

suha : didalam (:
miera : diluar   :)

tggu punya tggu..dtg gak mr.s nih kn..lma nya tggu kamo..huhu
mcm tggu ank dara jew taw x..hahaha.. :p
g la stdy kat lbry tuh..naik keta aku..mr.s ckap :: fuh!jimat myk keta..haha..pandai la kamo yurh....
x kisah sgt tntgtuh dear jnji kite skali,ok?? n_n


ckgu garang ajar anak murid yg suke n byk sgt maen!haha
tgk tuh muke sirius an?haha

ok study la geoteknik ngn mekanik..suha ajar geoteknik larh..!
dye mang pakar la dlm sbjek tuh..aku ? srrnder awal2 lg klw mr.s suh ajar..
mekanik??stdy same2.. :)
sedang2 men cari jln penyelesaian kira2 tuh..de lak mr.s bg nota ketas yg kena isi tmpat kosong ala2 soklan dak tadika tuh[tp jwpn kena tgk buku gk]haha
tlong lajap wat kan jwpn nye..
ok nak tawu x?tulisan si tinggi nih cne??haha
tulisan aku cegini...
tulisan dye????haha..alamaks!!!xcukup kolum la yunk nk isi jwpn nih..cane2??kihkihkih o_0

snap by :: suha::
keja dya dah abeh..menhilangkn borin la kot an..aku bkk album pic de yang nih..upoad je lar..hehe
tengs skali lg yurh suha!lusm.. n_n


p/s :: rajin2 kit study yea mr.s!!xmow byk maen sgt taw..saya sentiasa tlog kamo jika kamu perlu.. :)

4 comments:

Anonymous said...

stdy ka dating? hehe

gigiAriEma said...

study la..hehehe

Saoutul Munawwaroh said...

22 skali....niat yang mna tu..huhu

gigiAriEma said...

study la kirana oiiii....haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...