Nov 20, 2010

lepak sana satttt

mcm kat mna??london bleyh jd?haha
P.K.L
. pak su . alang . aku . pak cik . amjad . angah .
:: snap by :: fatim 

she the gurl!!
fatim..!!! =)



usha3!!haha.. | snap by paksu a.k.a dzul |
apa yg menarik kat beca tuh??
ce cari!! haha




ni lah pak su aku!!haha..
tersgt2 baik. pemurah . pembuli . penyakat org . pee....
segala pe la.
*tp bukan penyangak la!hehe
pemurah :: slalu bg mcm2 kat ank2 sedare dy!haha!
suke suki sanat2!.. =)


yg depan nih adk aku yd no 3.. 
haikal a.k.a alang
agak nakal dan hati kering.
haha..tp...
baik2...
klau aku suwuh g tlog topup kan je..
mesti OK!!
hehehe

ape motif gmbar nih??
aku pon tataw..
yg pasti nya kat citu de gak terselit paksu!haha


yg nih lak adk aku yg no 4.
sume syg dya nih.
sanat2 nakal!haha
tp kdg2 buat aku geram gk.
rapat dgn aku n adk ku no 2!
ayat yg sllu ckp bila dngn aku :: 
kak longggg.....nk maennn.....
xkire larh bile2 pon..
tp selalu je tyme aku tgh baru nak on9..aiyoOO..haha


ooOOpps!!tercangak di situ yurh.. :D


kebluran terserlah disini yea dng adanya paksu n fatim..huhuu
kat tgn tuh ape?
haha..tuh la roti masuk aiskrim tgh2 dya..perhhhhh!!!sodap eh..!!!
den suko!
(#_#)/")

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...